Як отримати
КЕП вперше?
У разі відсутності КЕП або завершення терміну дії Ви можете оформити новий КЕП у найближчому
офісі КНЕДП або у офіційного партнера
Детальніше
Як продовжити
діючий КЕП?
У разі наявності діючого сертифікату КЕП завітайте до нашого
онлайн магазину,
де Ви зможете продовжити дію КЕП в режимі онлайн
Детальніше
Що таке КЕП та для чого він потрібен?
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це удосконалений електронний підпис,
який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису
і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
КЕП потрібен для:
- подання електронної звітності до контролюючих державних органів та установ;
- підписання електронних документів, використовуючи веб сервіси та системи електронного документообігу (ЕДО);
- отримання державних електронних послуг.
Пакети послуг КЕП
Про КНЕДП «MASTERKEY»
Вже понад 1000000 користувачів обрали електронні ключі КНЕДП «MASTERKEY».
Офіційні партнери Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг працюють у більшості міст України.
Дізнайтеся, де саме у Вашому місті знаходиться найближчий офіс офіційного партнера "MASTERKEY".
Офіційні партнери Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг працюють у більшості міст України.
Дізнайтеся, де саме у Вашому місті знаходиться найближчий офіс офіційного партнера "MASTERKEY".
1000000
СЕРТИФІКАТІВ
Детальніше
60
ПАРТНЕРІВ
Детальніше
Новини
15.03.2024
Зміна тарифів
Шановні клієнти! Для забезпечення якісного надання послуг КНЕДП Masterkey з 01 квітня 2024 року підвищує…
Читати далі25.12.2023
Графік роботи
Графік роботи КНЕДП Masterkey в новорічні дні: 29 грудня: 09:00-18:00; 1 січня: вихідний день.
Читати далі01.09.2023
Технічні роботи
Шановні клієнти, інформуємо Вас, що 01 вересня 2023 року о 22:00 будуть проводитись регламентні роботи…
Читати далі